|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madmenno
Stamgast

- Vereniging Spoorgroep Zwitserland -
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Woensdag 18 November 2009, 13:00:53 » |
|
Bedankt Madmenno ik vind het niet zo erg dat de rijtuigen iets te kort zijn.
Alves
Ik ook niet! Ik was ook aan het kijken naar die set, maar kwam erachter dat de Fleischmann rijtuigen maar 28,2cm lang zijn in model. In de echt zijn ze 27 en een beetje meter lang, wat in model neer zou komen op iets meer dan 30cm. Ze zijn dus ongeveer 2cm te kort. In het echt is zo'n vaste stam van Re 450 + 3 rijtuigen trouwens precies 100m lang. Drie van die stammen kunnen maximaal aan elkaar worden geknoopt om aan de 300m lange perrons te staan. Van HUI zijn ze trouwens wel exact 1:87. Kijk maar eens op: http://www.huimodellbau.ch/Rechts kun je dan klikken op S-Bahn  Groetjes, Menno
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alves
Vaste Gast

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Woensdag 18 November 2009, 14:16:08 » |
|
Ik ga voor de 450 045-0 en dan 3 rijtuigen met rode deuren. Misschien dat er later nog wel een stam bij komt, maar eerst probeer ik 1 stam compleet te krijgen.
Alves
Kun je die Hag Re 450 nog ergens krijgen dan? Ze zijn lastig te vinden, tenzij je naar Zwitserland rijdt  Groetjes, Menno Ik bestel hem gewoon op de site van HAG. @Kiezel Ik heb toen ik 2 dagen met de vrachtwagen in Zwitserland verbleef die locomotieven erg veel voor bij zien komen. Het zijn echt schitterende dingen. Alves
|
|
|
|
« Laatste verandering: Woensdag 18 November 2009, 14:18:37 door Alves »
|
|
|
|
|
|
|