Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

De baan van een geluidsman- Nieuwe aanwinsten ( foto's ).

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

FransW en 9 gasten bekijken dit board.
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Hallo allemaal,

Net eindelijk tijd gevonden om mijn loc te testen, Markus had gelijk het raillassen geluid is alleen vanaf een bepaalde snelheid te horen.
Wel moest ik het volume van de loc op 100% zetten om het duidelijk te horen, nu zijn de andere bedrijfsgeluiden veel te hard maar dit is op te lossen door hem weer aan de CS2 te hangen en deze geluiden zachter te zetten  8o ja je moet er wat voor over hebben  >:-D

Ik heb ook nog even wat plaatjes van de loc gemaakt samen met zijn broer  :D











Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Raillassen geluid  :roll: ................ moest diep nadenken maar je bedoeld gewoon kadeng kadeng?

Gr Class-58
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
kadeng- kadeng , kadeng- kadeng ,kadeng -kadeng , kadeng-kadeng, kadeng-kadeng , kadeng-kadeng ,kadeng-kadeng , tjoek-tjoek !!!!!
Het kilometer spoor raast hier onder mij door ............ enz :-)




Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Ik vind het gewoon 2 stoere loc's op een stoere baan. :thumbup:
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Citaat van: Class-58 op vrijdag 18 april 2014, 17:29:30
Raillassen geluid  :roll: ................ moest diep nadenken maar je bedoeld gewoon kadeng kadeng?

Gr Class-58

Ik heb die naam niet bedacht, dit is de benaming uit het Marklin boekje  >:-D ik zou ook niet weten of er een andere benaming voor is.


Citaat van: gunmax1 op vrijdag 18 april 2014, 19:42:30
kadeng- kadeng , kadeng- kadeng ,kadeng -kadeng , kadeng-kadeng, kadeng-kadeng , kadeng-kadeng ,kadeng-kadeng , tjoek-tjoek !!!!!
Het kilometer spoor raast hier onder mij door ............ enz :-)




>:-D zo ongeveer maar toch anders Benny  :)


Citaat van: iTom op vrijdag 18 april 2014, 20:44:08
Ik vind het gewoon 2 stoere loc's op een stoere baan. :thumbup:

Daar sluit ik me volledig bij aan Tom  :thumbup:


Aankomende week de loc nog eens aan de cs2 hangen en de geluiden op elkaar afstemmen, als dit allemaal naar mijn zin is zal ik een filmpje van de loc maken.


Vandaag is het dan eindelijk zover, de vijfde modelbaan voor hobby in praktijk gaan we verhuizen.
Hier is een grote voorbereiding aan vooraf gegaan, als het goed is lukt het in een dag om alles te verhuizen naar Werkendam.
We hebben er in ieder geval mooi weer bij  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
veel succes met de verhuizing

Van Tom begrepen dat het weer mee zit

john
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Hoi Peter en de rest van de verhuisploeg.
Succes en veel plezier met de verhuizing en het opnieuw plaatsen.
Weer een mooie aanwinst dus nog meer te bekijken! :thumbup:

Gezellige en mooie Paasdagen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
De eerste modules zitten in de vrachtwagen.
We zijn bijna in Werkendam en dan weer terug de rest halen.

Groeten Sander.
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Groeten Sander
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
De teller loopt gewoon door, op naar de 2.000.000.
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Lid sinds: 2011

Waar zouden we zijn zonder de trein......

offline
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Hoi Peter,
We hebben elkaar vandaag weer misgelopen  :P
Gelukkig is alles goed gegaan met de verhuis.... Ben erg nieuwsgierig....
Ik ben de 17e zeker van de partij. Was niet helemaal zeker ivm werk, maar dit is uitgesteld....

Tevens gefelicitaart met het behalen van 1.000.000 hits met je topic!
Zoals Tom al aangaf... Op naar de 2.000.000 :D
Succes met opbouwen!
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties  :thumbup:

Het verhuizen van de Mijnbaan naar Werkendam ging als een speer  :) de volledige crew van Hobby in Praktijk was die dag aanwezig om alles goed te laten verlopen.

@ Leo,

Dat wij elkaar mislopen zal het lot wel zo bepaald hebben  8o maar als jou baas geen roet in het eten gooit zien we elkaar 17 mei, wij hebben de paarse t-shirts van Hobby in Praktijk aan en als je een knappe strakke man ziet dan moet je nog even verder zoeken  >:-D


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Lid sinds: 2011

Waar zouden we zijn zonder de trein......

offline
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Komt goed Peter 👍
Strakke paarse HIP shirts? Ik heb al veel van die shirts gezien, maar geen enkele strakke >:-D
Tot de 17e
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Je hebt dan niet goed opgelet Leo, bij mij zit alles strak B)
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Lid sinds: 2011

Waar zouden we zijn zonder de trein......

offline
Re: De baan van een geluidsman- wel of geen raillassen geluid uit de Marklin 36795.
Hee Tom,
Jaa, had ik wel gezien hoor...
Je bent alleen het woordje te voor strak vergeten :P
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Hallo allemaal,

Ondanks dat de meeste modelbouwers een zomer stop hebben gaat het hier gewoon allemaal door  :)
Saskia is vorige week aan haar knie geopereerd en moet verplicht thuis zitten, stil zitten staat niet in haar woordenboek en ze had zin om aan het festival terrein te beginnen  :thumbup:

Ik zet de spulletjes allemaal voor haar klaar zodat ze lekker aan de tafel haar ding kan doen, ik zal haar vragen met regelmaat foto,s te maken.
Ook voor mij wordt het iedere dag een verassing als ik thuis kom wat er gebouwd is  :)
Heerlijk toch, ik werken en Saskia de scenery doen  :D


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Je bent een eerste klas bofkont Peter! Prachtig zoals je de taken hebt kunnen verdelen.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Lid sinds: 2012

IK vraag, het forum antwoord.

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Hoi Peter.

Volgens mij mag je het niet, het scenery afdeling is volgens mij geheel van Saskia.
Wat de kwaliteit van de scenery alleen maar een hoger plan stuurt.
De techniek is in jou handen op een goede plaats, en zolang Saskia de aankleding
leuk vindt moet je dat zo laten.

Mvg, Evert.

PS mooie loks heb je er bij.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Peter,

ik vind toch wel heel mooi zoals jullie de taken verdeeld hebben.
maar je weet hoeveel mensen er op zo'n festival afkomen dus je mag niet alleen saskia voor het schilderen van al die mensen inzetten je zal er zelf ook wel iets voor moeten doen hoor anders ben je straks in ene alle steun kwijt of wat nog erger is er word geen kaartje aan de kassa verkocht en valt straks je feestje nog in het water

maar ik hoop dat alles met Saskia goed gaat en dat ze er plezier in heeft en het straks niet als dwangarbeid gaat zien

saskia sterkte met alles en ik hoop dat het herstel voorspoedig gaat


Gr Ed
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken.
Citaat van: Has-bls op maandag 21 april 2014, 20:19:08
Je bent een eerste klas bofkont Peter! Prachtig zoals je de taken hebt kunnen verdelen.

Dat heet delegeren  Henk >:-D


Citaat van: evert61 op maandag 21 april 2014, 20:21:34
Hoi Peter.

Volgens mij mag je het niet, het scenery afdeling is volgens mij geheel van Saskia.
Wat de kwaliteit van de scenery alleen maar een hoger plan stuurt.
De techniek is in jou handen op een goede plaats, en zolang Saskia de aankleding
leuk vindt moet je dat zo laten.

Mvg, Evert.

PS mooie loks heb je er bij.

Hoi Evert,

Net thuis gekomen en Saskia is druk in de weer geweest  :) het eerste gras is al ingezaaid.
Ik heb Saskia de vrije hand gegeven, dus ook ik moet afwachten wat ze in gedachten heeft.
De verdeling is goed zo, ik de techniek en Saskia de scenery.


Citaat van: eddyflame op maandag 21 april 2014, 20:26:11
Peter,

ik vind toch wel heel mooi zoals jullie de taken verdeeld hebben.
maar je weet hoeveel mensen er op zo'n festival afkomen dus je mag niet alleen saskia voor het schilderen van al die mensen inzetten je zal er zelf ook wel iets voor moeten doen hoor anders ben je straks in ene alle steun kwijt of wat nog erger is er word geen kaartje aan de kassa verkocht en valt straks je feestje nog in het water

maar ik hoop dat alles met Saskia goed gaat en dat ze er plezier in heeft en het straks niet als dwangarbeid gaat zien

saskia sterkte met alles en ik hoop dat het herstel voorspoedig gaat


Gr Ed

Hoi Ed,

Het schilderen van poppetjes doen we niet meer, veel te veel werk  :D
Voor Saskia is dit ontspanning, waar vind je dit nog  :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Hallo allemaal,

De afgelopen week is Saskia begonnen om het festival terrein in te richten.
De plaat hout is van de baan gehaald en in de huiskamer neer gelegd zodat er makkelijk aan gewerkt kan worden.





Eerst een grove opzet maken.





De ondergrond een kleurtje geven.





Het festival terrein ligt in een stadspark, dit word als eerste gebouwd.
Er komt een pad met gras.











De podium wagen wordt ook onderhanden genomen, het dak is er even vanaf en die komt later weer op maar dan met een betere openingshoek.
Ook het voor programma is gevarieerd en staat te sound checken  >:-D








Dan weer een creatief idee van Saskia, wat zal ze hier van maken ?





Je moet er maar op komen  :D





Tot zover deze update, tips zijn altijd welkom.


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Hoi hoi, mooi dat jullie dit project weer oppakken. Daar zit ik al een tijdje op te wachten.  Kunnen jullie lekker knutselen en dan pik ik straks alle leuke ideetjes af voor mijn eigen baan  :D :D  Succes met dit parkplan!!
Vriendelijke groet Arend.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Hallo Peter,

Julie zijn weer leuk bezig, leuk idee van die boom, in een wc rol ?

Ben benieuwd hoe dit gaat worden  :)

Met een muziekje van Rene, moet het wel lukken   :P :P

Gr Einte
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Lid sinds: 2011

Waar zouden we zijn zonder de trein......

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Mooie update Peter en Saskia👍
Ziet er top uit....
Leuk gevonden die plantenbak om die boom.
Pas je echter wel op voor vandalen...
Op zo'n festivalterrein wordt nogal eens teveel gedronken....
Zou zomaar kunnen dat je plantenbak het moet ontgelden :P ;)
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Hi Peter !

Leuk idee dat festivalterrein, is weer eens wat anders.
En extra complimenten voor de schepper van de appelboom en de bloemen er onder, ziet er goed uit.

Grtz Tony
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Hallo allemaal,

Citaat van: firstborneagle op vrijdag 25 april 2014, 21:20:43
Hoi hoi, mooi dat jullie dit project weer oppakken. Daar zit ik al een tijdje op te wachten.  Kunnen jullie lekker knutselen en dan pik ik straks alle leuke ideetjes af voor mijn eigen baan  :D :D  Succes met dit parkplan!!
Vriendelijke groet Arend.

Hoi Arend,

Alles wat wij doen is rechtenvrij dus knutsel er maar lekker op los  :D
Ook wij kijken bij anderen de kust af  8o


Citaat van: Einte op vrijdag 25 april 2014, 21:26:11
Hallo Peter,

Julie zijn weer leuk bezig, leuk idee van die boom, in een wc rol ?

Ben benieuwd hoe dit gaat worden  :)

Met een muziekje van Rene, moet het wel lukken   :P :P

Gr Einte

Hallo Einte,

Als je goed kijkt zie je dat dit geen wc rol is  :) het voorbeeld staat erbij.

De speakers gaan straks echt geluid geven, ik zal de cd van René Froger eens opzoeken  :D


Citaat van: Leeeke op zaterdag 26 april 2014, 06:43:15
Mooie update Peter en Saskia👍
Ziet er top uit....
Leuk gevonden die plantenbak om die boom.
Pas je echter wel op voor vandalen...
Op zo'n festivalterrein wordt nogal eens teveel gedronken....
Zou zomaar kunnen dat je plantenbak het moet ontgelden :P ;)

Hoi Leo,

Bij ons lopen geen vandalen rond, sterker nog iedereen wordt vastgelijmd  8o
We hebben nog wel een container staan waarin we de beveiliging van het park onder kunnen brengen, ik zal het met Saskia overleggen.


Citaat van: Tony op zaterdag 26 april 2014, 10:37:12
Hi Peter !

Leuk idee dat festivalterrein, is weer eens wat anders.
En extra complimenten voor de schepper van de appelboom en de bloemen er onder, ziet er goed uit.

Grtz Tony

Hoi Tony,

Ik zal Saskia de complimenten overbrengen  :thumbup:


Vandaag tijdens Koningsdag een aantal vrachtwagens kunnen kopen voor 25 eurocent per stuk  >:-D
Niet de allermooiste maar dit vult leuk op een industrie gebied.


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 26 april 2014, 13:24:03

De speakers gaan straks echt geluid geven, ik zal de cd van René Froger eens opzoeken  :D


Zonde van de speakers. :D
Ik zal gewoon lekker de cd van t' voorprogramma erin doen. ;)

Mvg,Robin
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
En wie zit er dan ik het voorprogramma 8o


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Hoi Peter en Saskia.
Mooi dat na al het zwarte "geweld" nu ook weer tijd is voor het festival.
Bijzonder leuk project waar vele leuke dingen bij te verzinnen zijn, het projectje van Saskia is weer zo'n leuk voorbeeld! :thumbup:

Veel plezier en succes en tot ziens op het "festival".

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Peter,

Doe Maar iets leuks.

Robin
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Citaat van: AlbertJan op zondag 27 april 2014, 07:39:03
Hoi Peter en Saskia.
Mooi dat na al het zwarte "geweld" nu ook weer tijd is voor het festival.
Bijzonder leuk project waar vele leuke dingen bij te verzinnen zijn, het projectje van Saskia is weer zo'n leuk voorbeeld! :thumbup:

Veel plezier en succes en tot ziens op het "festival".

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Hoi AlbertJan en alle anderen,

Het terrein krijgt een leuke plek vlak bij de molen dus lekker Nederlands  :)
We zijn een beetje aan het passen en meten en komen steeds een stapje verder.
Ik heb nog een emotion setje liggen waarbij iemand gereanimeerd wordt, dit komt misschien ook op het terrein.


@ Robin,

Saskia wil Barbara Streisand in het voor programma, maar die wil helemaal niet komen  >:-D


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- festival tijd is weer aangebroken, de eerste foto's.
Hallo allemaal,

Gisteren hebben we leuke hekken gevonden om echt een park afscheiding te maken, er zit een gedeelte in waar de hekken open kunnen draaien ( soort deur ) en hierboven is het mogelijk om een tekst te plaatsen.

Ik vond SASKIA PARK wel leuk, Saskia zelf vond dit niets dus zijn we op zoek naar een leuke naam voor dit festival terrein.

Als jullie een leuke naam weten dan horen wij dat graag, de leukste naam gaan we dan gebruiken.
Let op het is een Nederlands georiënteerde baan  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
het SaPe park??

tis maar een idee
gr Ed
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
PETeR en SAsKiA Park wordt KAASPRET Park  :-)
Of gewoon WIJKSE CROSS
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.

Hi Peter !

Heb je wel de nodige vergunningen voor het festival ? Zeker in Nederland  >:-D
Wat namen dan maar.....

*polderpop
*molenrock
*muziek in praktijk
*fansaskia


Grtz Tony
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Wijkse Cross is inderdaad leuk of misschien Rock by Duurstede, of zou HordenFestival wat zijn?

Vincent
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Festival Decibel

Gr Ruud
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Lek Festival
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Hallo allemaal,

Er zitten al leuke ideeën tussen, Saskia en ik hebben besloten om zaterdag een beslissing te nemen over de uiteindelijke naam.

Tot die tijd heeft iedereen de tijd om mee te denken  :D

Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Ik doe niet mee hoor om een naam te bedenken, zelf heb ik niet eens een fatsoenlijke naam voor mijn baan  8o
groet Arend
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Als ex hagenees zeg ik parkpop

Gr

Erik
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
butterfly
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Citaat van: firstborneagle op donderdag 01 mei 2014, 20:41:26
Ik doe niet mee hoor om een naam te bedenken, zelf heb ik niet eens een fatsoenlijke naam voor mijn baan  8o
groet Arend

Wat dacht je van de Arend naar je eigen naam en de eerste stoomloc  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman.
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
peter misschien bevrijdingspark

of het 5 mei park?

met dan het bevrijdingsfestival?


gr Ed
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Peter's Tinkebel festival.

Dit met een knipoog naar Peter's wederhelft en medebouwer Saskia in miniatuur.

AlbertJan.
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Wellicht Park bij Duurstede of Wijk bij Parkstede?

Groet,

Tom
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Evenemententerrein "de Duurstede"
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Of "FestiSas" evenement.

Groeten Sander.
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Festival hollandia.

Groet John
Re: De baan van een geluidsman- we zoeken een leuke naam voor ons festival terrein.
Complimenten voor alle werkzaamheden aan de baan. Het ziet er erg goed uit :thumbup:!

Wat betreft de naam van het festivalterrein, zat ik te denken aan iets bestaands: "DUTCH VALLEY". Plaatje: klik.


M.v.g.

Maikel (RMW)